سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

قوانین و مقررات

ضمن سپاسگذاری از اطمینان و خرید شما مشتری گرامی، هر خریدی از فروشگاه تامین کالا به معنای مطالعه کامل قوانین و پذیرش آنها توسط شما عزیزان می‌باشد.

تعاریف پایه

کاربر: هر فردی، که با عضویت، بازدید، خرید و یا ارسال دیدگاه در قسمت های مختلف سایت یا به هر نحو دیگری، با این فروشگاه تعامل ایجاد نماید.
مشتری: هر کاربری که اقدام به خرید از فرشگاه اینترنتی تامین کالا نماید.
سفارش: هر گونه کالایی که مشتری در سبد خرید خود ثبت می کند. خرید می تواند به صورت حضوری در فروشگاه‌های حضوری تامین کالا و یا الکترونیکی و اینترنتی از طریق درگاه خرید اینترنتی باشد.

حقوق مشتریان و تعهدات تامین کالا

  1. فروشگاه اینترنتی تامین کالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده فعالیت می‌کند. همچنین رعایت این قوانین دو طرفه بوده از سوی کاربر نیز باید پذیرفته و رعایت گردد.
  2. فروشگاه اینترنتی تامین کالا در تغییر دادن قیمت‌ها، موجودی کالاها و رنگ‌ها، لوازم‌جانبی و همینطور فروش ویژه محصولات، اختیار کامل دارد و می تواند موارد ذکر شده را بدون اطلاع قبلی تغییر دهد.
  3. فروشگاه اینترنتی تامین کالا تلاش می کند تا اطلاعات مربوط به مشخصات فنی کالا ها و همینطور قیمت آنها دقیق و به روز باشد. با این حال ممکن است در موارد نادر، اشکالاتی در ارائه‌ی اطلاعات قیمتی و مشخصات کالاها پیش آید و یا اینکه نوسانات شدید و ناگهانی قیمت دلار، باعث تغییرات لحظه‌ای قیمت شود؛ که در این صورت تامین کالا مسئولیتی را در این باره نمی‌پذیرد. در صورت بروز چنین موارد نادری که منجر به عدم امکان ارسال کالا از طرف تامین کالا شود، این فروشگاه خود را ملزم می‌داند که در اسرع وقت موضوع را با مشتری در میان بگذارد. پر واضح است که در چنین شرایطی حق استرداد وجه همیشه برای مشتری محفوظ بوده و تصمیم نهایی با مشتری خواهد بود.
  4. فروشگاه اینترنتی تامین کالا خود را ملزم به رعایت شرایط و قوانین و مشخصات درج شده محصولات در وب سایت این فروشگاه دانسته و هیچ مسئولیتی را در قبال مشخصات درج شده در سایت های دیگر بر عهده نمی گیرد.
  5. فروشگاه اینترنتی تامین کالا هرگز کالای تقلبی عرضه نمی کند. تمام کالا های عرضه شده در تامین کالا اصل بوده و با بسته بندی اختصاصی فروشگاه تامین کالا فروخته می شوند و هرگز دست دوم و یا تعمیر شده نیستند. (به غیر از محصولات استوک یا کارکرده که به صراحت در نام محصول درج شده است.)
  6. محتویات بسته بندی محصولات ارائه شده با آن چه که بر روی جعبه محصول درج شده است مطابقت دارد. تامین کالا به هیچ عنوان بسته بندی گوشی‌ها را دستکاری نمی‌کند.
  7. فروشگاه اینترنتی تامین کالا به هیچ وجه اطلاعات کاربران خود را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نکرده و ضمناْ متعهد می گردد با استفاده از آخرین فن آوری ها حدالمقدور از حریم شخصی کاربران محافظت نماید.

ارسال مرسوله

  1. فروشگاه اینترنتی تامین کالا همواره خود را در خصوص ارسال کلیه سفارشات ثبت شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را متعهد دانسته و تمامی تلاش خود را در این خصوص انجام خواهد داد. با این وجود، در صورتی که موجودی کالای مورد نظر به اتمام رسیده باشد، حتی بعد از ثبت سفارش مشتری، حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه برای تامین کالا محفوظ است. البته در این صورت مشتری می‌تواند کالای خود را جایگزین نموده و یا درخواست استرداد وجه نماید. استرداد وجه در این صورت حداکثر طی ۲۴ ساعت انجام خواهد شد.
  2. زمان دریافت کالا توسط مشتری شامل زمان پردازش سفارش + زمان ارسال مرسوله می‌باشد. با توجه به سیاست تحویل سریع در تامین کالا، این زمان (تحویل به مشتری) از چند ساعت تا حداکثر ۳ روز ( بسته به شهر مقصد) است.
  3. زمان دقیقتر تحویل مرسوله در صفحه هر محصول قابل مشاهده است.

انصراف از خرید توسط مشتری و استرداد وجه

  1. انصراف از خرید توسط مشتری میبایست سریعاْ به اطلاع تامین کالا رسانده شود تا از ارسال محصول جلوگیری گردد. در صورتیکه اطلاع رسانی بعد از ارسال کالا انجام شود، کلیه هزینه های پستی از مشتری اخذ و مابقی وجه سفارش به حساب ایشان برگشت داده خواهد شد.
  2. حداکثر زمان انصراف از خرید 2 روز می باشد و در این حالت شرایط بازگرداندن کالای مربوطه در صورتیست که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ شده) باشد و هیچگونه استفاده ای از آن نشده باشد. (توجه: هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.)
  3. تحویل کالا از مراکز حمل و نقل و یا پست به منزله تائید سلامت فیزیکی محصول توسط مشتری می‌باشد و در صورتی که آسیب دیدگی در همان لحطه قابل مشاهده باشد، مشتری می‌تواند از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
  4. تامین کالا تمامی تلاش خود را برای استرداد فوری وجه مشتری و رضایت مشتریان دارد؛ ولی به جهت برخی موارد پیش آمده که منجر به سوء استفاده کلاهبرداران اینترنتی گشته و همچنین به دلیل تاکید پلیس فتا، هرگونه استرداد وجه حداقل بایستی بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد انجام گیرد.

فروشگاه‌های حضوری و نمایندگی‌های مجاز تامین کالا

  1. فروشگاه اینترنتی تامین کالا، در حال حاضر در شهر تبریز دارای فروشگاه حضوری و در تهران دارای مرکز توزیع کالا می‌باشد.
  2. بغیر از موارد فوق، تامین کالا هیچ نمایندگی یا فروشگاه دیگری در هیچ شهری ندارد.

مطالب و وبلاگ تامین کالا

  1. مالکیت معنوی محتویات و مطالب این سایت برای فروشگاه اینترنتی تامین کالا محفوظ بوده و حق استفاده از مطالب سایت برای اهداف غیر تجاری با ذکر منبع بلامانع است.
  2. تامین کالا در خصوص مطالبی که از منابع دیگر ترجمه و منتشر کرده باشد، منبع مورد استفاده را ذکر نموده و هرگونه مسئولیت حقوقی در خصوص آن بر عهده منبع اصلی است. البته تلاش تامین کالا همواره بر استفاده از منابع متعبر می‌باشد.

شرایط ضمانت ویژه تعویض ۷ روزه تامین کالا

  1. همه کالاهای موجود در فروشگاه تامین کالا در فروش اینترنتی با ضمانت ویژه تعویض ۷ روزه تامین کالا و تضمین اصالت کالا عرضه می‌شوند.
  2. فروشگاه اینترنتی تامین کالا خود را ملزم می داند محصول فروخته شده را در صورت داشتن هر گونه ایراد فنی، تا حداکثر ۷ روز تعویض نماید.
  3. چنانچه محتویات بسته بندی با آنچه که خریداری کرده‌اید مطابقت نداشته باشد، سریعا مورد را به اطلاع تامین کالا برسانید. تامین کالا ضمن موظف دانستن خود در تعویض کالای ارسالی، کلیه هزینه‌های پس گرفتن کالا و ارسال مجدد آن را نیز عهده‌دار خواهد بود. مشتری می تواند به یکی از روشهای مندرج در صفحه تماس با ما مراتب را با تامین کالا در میان بگذارد.
  4. از آنجا که تصاویر محصولات موجود در سایت به منظور ذهنیت سازی نسبی خریداران عزیز می باشد، ممکن است از نظر رنگ دقیقاْ منطبق با محصول اصلی نباشد. از این رو عودت یک محصول با استناد به تصویر آن در سایت، قابل پیگیری نمی‌باشد.
  5. چنانچه مغایرت مورد نظر خریدار، در حالت عادی، بدون نیاز به بازکردن پلمپ بسته بندی و جعبه محصول قابل مشاهده باشد (برای مثال مقدار حافظه، گارانتی، رنگ و یا سایر ویژگی های مشابه که بر روی جعبه ی محصول درج شده اند)، خریدار می بایستی از بازکردن جعبه ی محصول خودداری کرده و مغایرت را به تامین کالا اطلاع رسانی کند. بدیهی است چنانچه کالا در شرایط اولیه ی خود نباشد و از حالت اکبند و اصلی خود خارج شده باشد، امکان رسیدگی به درخواست خریدار وجود نخواهد داشت.
  6. چنانچه مغایرت مورد نظر خریدار، پس از بازکردن پلمپ و بسته بندی محصول و بدون نیاز به روشن کردن محصول قابل مشاهده باشد (برای مثال بر روی بدنه محصول خط و خش و یا خراشیدگی باشد)، خریدار باید از روشن کردن دستگاه، نصب سیم کارت و کارت حافظه در دستگاه و درج سایر اطلاعات شخصی (اعم از ایجاد حساب های کاربری) در دستگاه کاملا خودداری کرده و از دور ریختن و یا پاره کردن کلیه ی لوازم جانبی (اعم از برچسب ها، نایلون ها و یا سایر بسته بندی های دستگاه) اجتناب نماید. بدیهی است در غیر این صورت امکان رسیدگی به درخواست خریدار وجود نخواهد داشت.
  7. چنانچه ایراد و یا مغایرت مدنظر به شکلی باشد که پس از روشن کردن کالا مشخص شود و کاملا آشکار باشد (مشکلات شدید در نمایشگر، شبکه و امثالهم) کاربر باید پس از مشاهده ی آن حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به یکی از روش های بالا مشکل را به تامین کالا گزارش کند. از طرفی، برخی از ایرادات در طی ساعات اولیه استفاده از دستگاه مشخص نبوده از این رو می توان این گونه ایرادات را طی حداکثر 3 روز به اطلاع تامین کالا رساند. بدیهی است چنانچه کالا در شرایط اولیه‌ی خود نباشد و در طی این 3 روز از حالت اولیه خود خارج شده باشد، امکان رسیدگی به درخواست خریدار وجود نخواهد داشت.
  8. محصولاتی که با گارانتی رسمی اعم از مدیا پردازش ، همراه سرویس خاورمیانه ، حامی سرویس و … خریداری می گردند، شامل حال ضمانت ویژه تعویض ۷ روزه تامین کالا نمی‌باشند و در صورت وجود هر گونه ایراد، مشتری بایستی به مرکز خدمات پس از فروش مربوطه در شهر خود مراجعه کند و یا با شماره تلفن ثبت شده روی کارت گارانتی مربوطه تماس حاصل نماید.
  9. مشتریان گرامی قبل از خرید توجه نمایند که اطلاعات کامل محصول را مطالعه نموده و پس از اطمینان از انتخاب خود اقدام به خرید نمایند. زیرا تامین کالا هیچ گونه مسئولیتی در قبال تعویض و پس گرفتن محصولات بدون ایراد و بدون مغایرت با سبد خرید مشتری را نمی‌پذیرد.
  10. لطفا دقت بفرمایید، ضمانت ویژه تعویض ۷ روزه تامین کالا شامل اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا ) و همچنین ضربه، آب خوردگی و یا رطوبت، که در اثر استفاده ناصحیح کاربر ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. منظور از استفاده ناصحیح پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربری غیرمعمول، روت کردن و نصب نرم افزارهای غیر استاندارد، نگهداری و استفاده‌ی مغایر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) و سایر موارد بدیهی می‌باشد.
  11. در طی دوره ی ضمانت ویژه تعویض ۷ روزه تامین کالا، محصول خریداری شده نزد خریدار به صورت امانت بوده و این امر شامل حال ماده ۲۴۱ قانون کیفر همگانی می‌باشد. (ماده ۲۴۱ قانون کیفر عمومی یا ماده ۶۷۴ قانون مجازات اسلامی: اگر مالی به هر عنوان به کسی سپرده شود و بنا بر استرداد یا رسانیدن به مصرف معینی باشد و شخصی که مال نزد او بوده آن را بر ضرر مالک تصاحب یا تلف یا مفقود و یا استعمال نماید مستحق مجازات می‌باشد.)
  12. در صورت درخواست مشتری ، تامین کالا می تواند برای گوشی های دارای ضمانت ویژه تعویض ۷ روزه تامین کالا، قبل از ارسال محصول آن را تست نموده و پس از احراز اطمینان از صحت عملکرد آن، مرسوله را برای مشتری ارسال نماید. مزیت این امر برای مشتری در عدم اتلاف زمان در صورت وجود هر گونه ایراد فنی می‌باشد. درخواست مشتری در این زمینه بایستی کتباْ در قسمت توضیحات سفارش ذکر گشته و یا از طریق پشتیبانی آنلاین تامین کالا به تامین کالا اعلام شود.

گارانتی طلایی تامین کالا

با توجه به اشکالات بوجود آمده در محصولات دیجیتال و عدم پاسخگویی مناسب برخی شرکت‌های گارانتی، همچنین دریافت هزینه‌های گزاف توسط تعمیرکاران متفرقه و درخواست مشتریان مبنی بر ارائه‌ی خدمات از یک طرف و از طرف دیگر توانمندی کارشناسان فنی تامین کالا و سابقه‌ی چندین ساله اعضای تامین کالا در بخش خدمات پس از فروش و تعمیر و نهایتاْ به منظور رضایت بیش از پیش کلیه مشتریان عزیز، ما اقدام به ارائه‌ی خدمات ویژه با عنوان «گارانتی طلایی تامین کالا» برای محصولات خود نموده‌ایم. استفاده از گارانتی طلایی اختیاری بوده ولی به شدت توصیه می‌گردد. هزینه گارانتی طلایی تامین کالا ۵٪ قیمت محصول می‌باشد که در ازای آن تمامی مشکلات غیر عمدی که برای محصول خریده شده به‌وجود بیاید را تحت پوشش قرار می‌دهد.

شرایط اختصاصی گارانتی طلایی تامین کالا:

  1. مدت زمان گارانتی طلایی تامین کالا ۱۲ ماه می‌باشد.
  2. گارانتی شامل تعمیر و تعویض محصول فروخته شده می‌باشد.
  3. ایرادات صفحه تاچ و صفحه نمایش همه محصولات بغیر از شکستگی، شامل گارانتی طلایی تامین کالا می‌باشد.
  4. در صورتی که دستگاه به هر دلیلی در طی ۲۰ روز کاری از تاریخ دریافت محصول توسط واحد خدمات پس از فروش تامین کالا، غیر قابل تعمیر تشخیص داده شود، دستگاه با یک دستگاه نو تعویض می‌گردد. در این حالت، ۷۰٪ مبلغ روز محصول را تامین کالا پرداخت کرده و ۳۰٪ مابقی از خریدار محصول اخذ می‌شود. در صورتی که مدل دستگاه خریداری شده، در بازار یافت نشود یا تولید آن به اتمام رسیده باشد، مدل مشابه با همان دستگاه و یا مدل انتخابی مشتری با احتساب تفاوت قیمت و رعایت نرخ تعویض (۷۰٪ تامین کالا – ۳۰٪ مشتری) به مشتری ارائه خواهد شد.
  5. حفظ اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه به عهده مشتری می‌باشد و لازم است پیش از تحویل دستگاه به مرکز خدمات تامین کالا، از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کند. بدیهی است در غیر اینصورت، تامین کالا هیچ گونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات دستگاه مشتری نخواهد داشت.
  6. ارائه جعبه دستگاه برای مطابقت اطلاعات آن با کارت گارانتی و حصول اطمینان از صحت آن در زمان مراجعه به مرکز خدمات و یا ارسال دستگاه ضروری است.
  7. مدت زمان ارایه‌ی خدمات پس از فروش و گارانتی (شامل تعمیر و یا تعویض دستگاه)، بسته به شرایط از ۷ الی ۳۰ روز کاری از تاریخ دریافت دستگاه متغیر است.

گارانتی طلایی تامین کالا شامل چه مواردی نمی‌شود؟

  1. ایراد و صدمه و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، حمل و نقل نامناسب، تماس یا نفوذ آب، رطوبت و مواد شیمیایی، آتش و حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، نوسانات برق و حوادث طبیعی شامل گارانتی نمی‌باشد.
  2. باز شدن بدنه دستگاه و یا دستکاری‌های غیراصولی و ناصحیح نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کاربر به هر دلیل، گارانتی طلایی تامین کالا را ساقط می‌کند.
  3. باتری محصولات (بغیر از لپتاپ‌های استوک) شامل گارانتی طلایی تامین کالا می‌باشد؛ ولی ایرادات ناشی از فاسد شدن باتری مانند صدمه دیدن تاچ و صفحه نمایش، شامل گارانتی نمی‌باشد. (در صورت مشاهده اشکالی در کارکرد باتری، سریعا با خدمات پس از فروش تامین کالا تماس حاصل فرمایید.)
  4. عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی به دستگاه های مختلف، همچون دستگاههای مجهز به خروجی USB و HDMI و مانند آن، گارانتی طلایی تامین کالا را ساقط می‌کند.
  5. ایراد و عیوب سخت‌افزاری ناشی از نصب و استفاده از سیستم عامل‌های غیر منطبق و غیر رسمی (رام غیر رسمی) محصول و روت کردن دستگاه (jail break در آیفون) و همچنین استفاده غلط و خارج از استانداردهای تعیین شده برای دستگاه که در دفترچه راهنمای دستگاه ذکر شده است، گارانتی طلایی تامین کالا را ساقط می‌کند.
  6. ایرادات ناشی از نوسانات برق که باعث صدمه دیدن تجهیزات جانبی محصول مانند باتری، شارژر و … می‌شود شامل گارانتی نمی‌باشد.

برگشت به بالا
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.